Peter van der Helm

Peter van der Helm is een reclamevakman die diverse prijzen won. Hij maakte campagnes voor merken als Nike, Milieudefensie, Greenpeace en Wakker Dier. In zijn rol van marketingmanager liet hij cryptofonds Icoinic uitgroeien tot een grote naam. 

Verder is Peter oprichter van Walls and Skin, een tattoo- en graffitishop met vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Zandvoort en Middelharnis. Hij is ook bestuurslid van Amsterdam Street art en initiator van tattoo- en graffitifestivals in binnen- en buitenland. 

Peter is kritisch op hoe politieke partijen en organisaties misbruik maken van milieuthema’s die hij mede groot gemaakt heeft. Nu is het tijd om het afglijden naar autocratie te stoppen! Daarom ziet hij het als zijn verantwoordelijkheid om zich in te zetten voor de LP. Hij is niet alleen kandidaat-Kamerlid, maar zet zijn marketing- en communicatiekennis ook actief in voor de campagne.

  • Grondwet

    De LP is van mening dat er een reeks aanzienlijke staatsrechtelijke wijzigingen nodig is om de rechten van burgers te versterken. De Eerste Kamer ziet er onvoldoende op toe dat wetsvoorstellen in…

    Lees verder

  • Staatsschuld

    De staatsschuld is eind 2024 uitgekomen op 492 miljard euro. Dit geld is uitgegeven op manieren waar veel Nederlanders niet achter staan, en zonder inspraak van volgende generaties, die deze schuld moeten…

    Lees verder

  • Minder regulering

    De LP streeft naar het verminderen van overheidsregulering en het bevorderen van economische vrijheid. Wij willen het niveau van overheidsregulering verminderen, omdat deze vaak neveneffecten met zich meebrengt. Het verhogen van de…

    Lees verder

Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *