Peter van der Helm

Peter van der Helm is een reclamevakman die diverse prijzen won. Hij maakte campagnes voor merken als Nike, Milieudefensie, Greenpeace en Wakker Dier. In zijn rol van marketingmanager liet hij cryptofonds Icoinic uitgroeien tot een grote naam. 

Verder is Peter oprichter van Walls and Skin, een tattoo- en graffitishop met vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Zandvoort en Middelharnis. Hij is ook bestuurslid van Amsterdam Street art en initiator van tattoo- en graffitifestivals in binnen- en buitenland. 

Peter is kritisch op hoe politieke partijen en organisaties misbruik maken van milieuthema’s die hij mede groot gemaakt heeft. Nu is het tijd om het afglijden naar autocratie te stoppen! Daarom ziet hij het als zijn verantwoordelijkheid om zich in te zetten voor de LP. Hij is niet alleen kandidaat-Kamerlid, maar zet zijn marketing- en communicatiekennis ook actief in voor de campagne.

Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *